Молочно-товарна агрокомпанія із Львівської області нарощує виробництво якісної сировини. Для цього менеджмент підприємства усуває вузькі місця у технології та впроваджує сучасні рішення.
На фоні поглиблення проблем із залізничними та автоперевезеннями останніх років, особливо 2016-го, все більше операторів ринку звертають увагу на річковий транспорт.
Згідно з моніторингом Держ­стату, середні роздрібні ціни на яловичину, а також на м’ясо птиці в країні майже не змінилися станом на кінець березня у порівнянні з кінцем лютого, тоді як на свинину було зареєстровано зростання на 2%. У порівнянні з березнем минулого року нинішні ціни були на 12–18% вищими, але частково ця різниця була обумовлена інфляцією. Якщо рахувати різницю у доларовому еквіваленті, то яловичина за рік подорожчала на 14%, свинина — на 16%, м’ясо птиці — на 10%.
«Управління ризиками в умовах невизначеності» — так називався VI Міжнародний форум з проблем харчової безпеки, що пройшов під егідою Міжнародної фінансової корпорації IFC. Англійською «невизначеність» звучить як «турбулентність». Мабуть, це слово доволі точно відображає наше сьогодення. Однак на форумі ми побачили аграріїв, які не ховаються від ризиків і вимог нашого часу, а використовують їх як нові можливості для зростання.
Валентина КРАВЕЦЬ,
спеціально для "Агробізнес Сьогодні"
Сьогодні, у час суцільної глобалізації, коли усі кордони і рамки зруйновані цифровими технологіями, кожна галузь економіки країни змушена виходити на новий рівень. Не винятком є і туризм. Нині мандрівники не хочуть тільки бачити і чути, а передусім — стати частиною певної культури, яку відвідують, зокрема, смакуючи національні страви та напої. Попри те, що Україна має надзвичайно багату культурну та історичну спадщину, мабуть, одна з небагатьох країн світу, що найменше тим користується, особливо у сфері винного та гастрономічного туризму.
Олександр ГОРДА,
спеціально для "Агробізнес Сьогодні"
Серед головних факторів, що стримують розвиток вівчарства: відсутність власної племінної породи та незначні обсяги виробництва м’яса в господарствах.
Ілля ЧОРНИЙ
спеціально для "Агробізнес Сьогодні"
З 26 по 28 січня у Києві відбувся міжнародний конгрес «Органічна Україна 2017», в рамках якого виробники, галузеві експерти та політики розповіли про особливості органічного виробництва та обговорили стан і перспективи розвитку галузі в Україні.
Валентина ЛАНОВЕНКО, президент
Академії Органічного Садівництва Ekogarden,
власник органічного розсадника родини Лановенко
Торік в Україні налічувалося близько 240 виробників органічної продукції, задіяні площі для органічного виробництва — 410 тис. га. В основному, це родинні господарства, які вирощують органічні овочі, ягоди, зелень, плоди, розвивають тваринництво та молочний напрями. Родинна праця є успішною формою господарювання у багатьох європейських країнах: у Польщі, Італії чи Нідерландах сім’ї володіють ділянками землі в середньому 5–15 га. В Україні більшість органічних виробників працюють на ділянках 0,5–2 га.
Віктор БОРЗНЕНКО, Ігор ПЕТРЕНКО
спеціально для "Агробізнес Сьогодні"
Протягом минулого року Україна зовнішньоторговельні відносини мала із 222-ма країнами світу. Помітна заслуга в підйомі вітчизняної економіки припадає (і припадатиме в подальшому) саме на аграрний експорт. Ключовими ринками для українського бізнесу нині дедалі впевненіше стають країни Азії, Африки й Близького Сходу.
Інна ПИЛИПЕНКО
спеціально для "Агробізнес Сьогодні"
Після численних скандалів і змін все ж таки змогли збільшити фінансові результати минулого року, почали модернізувати свої підприємства і вийшли на конструктивний діалог зі стратегічним китайським партнером, принаймні, так звітує оновлена команда найбільшого національного трейдера — Державної продовольчо-зернової корпорації України (ДПЗКУ).

Наші видання

Please publish modules in offcanvas position.