Банер

Українські свинарі почали більше цікавитися бенчмаркінгом

Четвер, 12 жовтня 2017, 16:38
Популярність бенчмаркінгу серед українських свиногосподарств зростає. Так, до другого «туру» дослідження долучилося на 2/3х більше підприємств, ніж до першого.

 

Про це повідомила аналітик Асоціації «Свинарі України» Олександра Бондарська презентуючи результати проекту під час V Міжнародного Дня свиноферми, який відбувся 4 жовтня. Подію організували АСУ, ГС «ВАР» та компанія Dykun.
 
«Наразі ми презентуємо результати дослідження за перші півроку 2017. Варто зауважити, що не зважаючи на літню пору, а це зазвичай період жнив і відпусток, кількість учасників бенчмаркінгу зросла. Їх питома вага у промисловій реалізації свинини сягнула 18%», - зазначила експерт.
 
За словами пані Олександри, у рамках дослідження учасники розподіляються по групам за розміром підприємств - найменші, середні та найбільші - для зручності співставлення результатів. Аналітик зауважила, що крім виробничих показників аналізували й собівартість господарств.
 
«Дані від учасників різняться. Це пов’язано з відмінністю методології розрахунків підприємств. Наприклад, деякі господарства рахують собівартість з ПДВ, інші - без», - пояснила аналітик.
 
Нагадаємо, Асоціація «Свинарі України» розпочала роботу над проектом бенчмаркінгу у 2016 році в рамках дослідження пріоритетних напрямків розвитку свинарства в Україні спільно з ЄБРР.
   

Cхожі статті

Україна збільшила експорт вівса
Чи зростуть ціни на цукор поточного року?
У 2016 році обсяги сільгоспвиробництва збільшаться до 248,2 млрд грн
Хід польових робіт станом на 11 листопада 2014 року
Вітаємо з Днем працівників сільського господарства!
Чверть українських сільгоспземель обробляється незаконно
Компанія CLAAS провела семінар для викладачів вищих навчальних закладів України