Банер

Новий номер

№9(352) травень 2017



	 

	Удобрення та врожайність

	купити електронну версію:

	  
Архів номерів
Передплата

Основні рубрики

 


 



Агентство Промышленных Новостей

Агромаркетинг



Збут для дрібних - справа потопаючих

altНаталка ГРИЦАК, спеціально для "АС"
 
Оптові сільськогосподарські ринки
Оптовий продаж сільськогосподарської продукції є досить поширеним у світі і має цілу низку переваг. По-перше, оптовий продаж дозволяє вирішити проблему браку часу та транспорту у фермера. Вся продукція реалізується за один раз або декількома великими партіями, при цьому продавець відразу отримує чималу суму і, відповідно, може інвестувати її у нову технологію чи техніку. Оптова закупівельна ціна, звичайно ж, нижча, ніж роздрібна, але багато фермерів погоджуються на неї і вважають цей метод продажів найкращим для себе.
Детальніше... №5(276) березня 2014
 

PRосуваємо агрокомпанію

Оксана МІНАКОВА, спеціально для "АС"
В одному з минулих номерів уже розповідалося про просування агрокомпанії. Ми вже обумовили теоретичні аспекти цього процесу, сьогодні поговоримо про речі практичні - інструменти PR-менеджера і про те, як ними користуватися.
Детальніше... №3(274) лютий 2014
 

Збут для дрібних: шукаємо альтернативи

altНаталка ГРИЦАК, спеціально для "АС"
Відсутність у дрібних та середніх фермерів постійнодіючих каналів збуту - тема достатньо проговорена. І хто хоч трошки на ній знається, розуміє, що організовані канали збуту «дрібним» практично недоступні. При чому чим далі від великого міста, тим не доступніші. Звичайно, можна багато говорити про те, щоби мала зробити держава і як би вона мала попіклуватися про дрібних сільгоспвиробників. Проте в світлі останніх подій, про це говорити щонайменше немає змісту. Всі ми прекрасно розуміємо, що спасіння потопаючих - справа рук самих потопаючих, а, відтак, спробуємо напрацювати якісь варіанти без оглядки на сторонню поміч.
Детальніше... №1-2(272-273) січень 2014
 

PRO PR: PRосуваємо компанію

Оксана МІНАКОВА, спеціально для "АС"
З громадською думкою не рахуються,
її прораховують.
(NN)
 
Унція репутації 
вартує фунт роботи. 
Жарт американських піарників
 
Нині більшість агрокомпаній опираються у конкурентній боротьбі на свій явний, себто передусім ресурсний, потенціал. Земля, техніка, виробничі потужності - це все, безумовно, дуже добре. Але якщо завтра на ринок зайде фінансово потужніша бізнес одиниця та ще із поважним досвідом у цій сфері, то що вартуватимуть конкурентні переваги, засновані, скажімо, на кількості великої рогатої худоби? Небагато. 
Детальніше... №23(270) грудень 2013
 

«Зелений» тренд на службі агромаркетингу

altНаталка ГРИЦАК, спеціально для "АС"
Екологічні товари і послуги - ідея зовсім не нова, а просто добре забута. У докризові часи вона активно пропагувалася і мала всі шанси на розвиток, але потім грянула криза 2008-го і про «зелені» ідеї всі забули. Основна стратегія - «лідерство за ціною» - дешево і сердито. Проте, як показують дослідження, споживачі «зелені» ідеї продовжують успішно сповідувати. І навіть більше, вони готові доплачувати за екопродукт і всіляко підтримують компанії, які дотримуються близької їм екофілософії. Передовсім фінансово, роблячи вибір на користь продукту саме цих компаній. І тут пора серйозно долучитися відділам маркетингу.
Детальніше... №21(268) листопад 2013
 
«ПочатокПопередня123456789НаступнаКінець»

Сторінка 1 з 9