Банер

Новий номер

№14(357) липень 2017



	 

	Жнива: фініш та старт

	купити електронну версію:

	  
Архів номерів
Передплата

Основні рубрики

 


 



Агентство Промышленных Новостей

Агромаркетинг



Ціна: ризики та страхування її за допомогою аграрних ф'ючерсних бірж?

alt

Фінансова діяльність сільськогосподарських підприємств залежить від багатьох факторів: рівня урожайності і валових витрат, кліматичних умов, політичного регулювання ринку тощо. Однак жоден аграрій не поставить під сумнів те твердження, що ціна є ключовим елементом, який визначає рентабельність його господарської діяльності.
Детальніше... №10(233) травень 2012
 

Що таке додана вартість і з чим її «їдять»?

alt

Додану вартість товару формують ті його характеристики, які дають змогу вигідніше його продати та, відповідно, більше заробити. Якщо говорити загалом, то це може бути вдосконалений зовнішній вигляд, додаткові опції, спецефекти тощо. Якщо ж, зокрема, про сільськогосподарську продукцію, то ключовими аспектами є вища якість при нижчій собівартості. Відтак, щоб надати доданої вартості сільгосптоварам, потрібно інвестувати саме у ці сфери.
Детальніше... №7(230) квітень 2012
 

Прогноз урожаю зернових культур

altЄлизавета Малишко, експерт Консалтингового агенства «УкрАгроКонсалт»
Консалтингове агенство «УкрАгроКонсалт» зазначає, що основними факторами формування урожаю озимих культур у сезоні 2011-2012 є:
- осіння посуха. Через значний дефіцит вологи у посівному шарі ґрунту у період оптимальних термінів сівби господарства змушені були сіяти озимі культури в сухий ґрунт або переносити посів в очікуванні дощів на пізніший період. Ефективні опади випали у більшості регіонів лише у другій декаді жовтня, коли оптимальні строки сівби озимини уже пройшли.
Детальніше... №6(229) березень 2012
 

Удобрити фінансово

alt

Інвестиційний клімат в українському аграрному виробництві залежить від багатьох факторів, які є визначальними і рушійними у плані залучення іноземних капіталовкладень. Перш за все, до уваги треба брати процеси, які відбуваються у світі. А це - постійне зростання населення, підвищений попит з боку біопаливної промисловості (ні для кого не секрет, що виробництво у США націлене не на споживання, а на переробку на біопаливо), об’єктивне покращення структури харчування, зростання середнього класу тощо. Крім того, законодавчі процеси на державному рівні, а точніше, їх нестабільність по-різному впливають на надходження інвестицій у сільське господарство. І все-таки, скільки цього року може заробити аграрний сектор України? Цим питанням перейнялися учасники круглого столу, організованого нещодавно консалтинговим агентством «УкрАгроКонсалт».
Детальніше... №6(229) березень 2012
 

Мінеральні добрива – запорука високих урожаїв

alt

Високі врожаї потребують дбайливого відношення до землі. Винесення рослинами поживних речовин із ґрунту має компенсуватися мінеральними добривами. Відтак, незважаючи на їх високу вартість, аграрії намагаються підтримувати родючість ґрунтів.
 
Виробництво
Враховуючи природні ресурси, в Україні домінує виробництво азотних мінеральних добрив. Калійні та фосфороні добрива виробляються значно меншими обсягами. До 2008 року виробництво азотних добрив щорічно збільшувалося, оскільки на них зростав попит вітчизняних та зарубіжних аграріїв. Проте вітчизняні азотні підприємства залежать від ситуації на газовому ринку, що негативно позначається  на обсягах виробництва.
Детальніше... №6(229) березень 2012
 
«ПочатокПопередня123456789НаступнаКінець»

Сторінка 3 з 9