Банер

Новий номер

№10(353) травень 2017



	 

	Молочна продуктивність

	купити електронну версію:

	  
Архів номерів
Передплата

Основні рубрики

 


 



Агентство Промышленных Новостей

Агромаркетинг



Використання біомаси цукрового сорго для заготівлі силосу

Л. Кириченко, В. Роженко, Л. Філоненко, І. Гусар, С. Кукта,

С. Балабуха
УкрНДІПВТ ім. Л. Погорілого
У 2009 році в УкрНДІПВТ ім. Л. Погорілого посіяно 2,3 га цукрового сорго сорту «Порумбень», яке було зібрано у фазі молочно-воскової стиглості зерна вологістю 74,5 %  і закладено у силосну траншею. Загальний вигляд цукрового сорго перед збиранням на силос наведено на рис. 1
Детальніше... №3(226) лютий 2012
 

Урожай олійних-2012: ПРОГНОЗ

alt

Здавалося б, до збору урожаю ще далеко, та зважаючи на схожість озимих культур аграріям вже сьогодні варто замислитись, чим і як краще досівати та пересівати свої напівпорожні посіви озимих, зокрема олійних.
Детальніше... №1-2(224-225) січень 2012
 

Ринок пшениці: продавати чи зберігати врожай?


altОлександр МАСЛАК
, канд. економ. наук, керівник Центру стратегічних досліджень АПК Сумського національного аграрного університету
Григорій ГОЛОВКО, канд. економ. наук, доцент кафедри логістики та виробничого менеджменту Сумського національного аграрного університету
Несприятливі погодні умови, що супроводжували сівбу та початкові фази розвитку озимої пшениці, внесли корективи на внутрішньому ринку. Великий урожай нинішнього року може змінитися неврожайним наступного. Відтак, аграрії частину врожаю зберігатимуть для продажу в новому році за кращої цінової ситуації.
Детальніше... №23(222) грудень 2011
 

Метод прогнозування ефективного виробництва

Володимир ПАВЛИК, канд. техн. наук, старший науковийспівробітник, Національний науковий центр «Інститут аграрної економіки»
Економічний розвиток держави характеризують результати господарської діяльності її підприємств, функціонування різних організацій, установ. Від того, як здійснюватиметься у них управління, зосереджене на організації виробництва і реалізації продукції, наданні різноманітних послуг, обумовлюватиметься економічний розвиток не тільки окремих підприємств, організацій, установ, а й держави в цілому. 
Детальніше... №20(219) жовтень 2011
 

Гібриди які ми обираємо

Олексій ХАРСУН, експерт з питань управління та фінансування агробізнесу
Напевне, агрономи найгірші водії у світі, і справа не в якихось їхніх негативних якостях. Просто, їхати й у цей час не дивитися на поля обабіч дороги - поза силами агронома, а надто коли до поля зору потрапляє демонстраційна ділянка.
Осінь - пора оцінки демопосівів. Починаючи з вересня і до початку листопада аграрії отримують численні запрошення: оглянути, переконатися, вислухати поради спеціалістів та перекинути з друзями чарчину-другу під час «обговорення».
Чим насправді є демонстраційні ділянки для агровиробників: засобом отримати знання про новітні гібриди чи частиною маркетингового шоу виробників насіння?
Детальніше... №19(218) жовтень 2011
 
«ПочатокПопередня123456789НаступнаКінець»

Сторінка 5 з 9