Банер

Агромаркетинг



Перспективне сорго

Олександр МАСЛАК, канд. екон. наук, керівник Центру стратегічних досліджень АПК Сумського національного аграрного університету

Вирощувати сорго в Україні чи ні? Це питання з кожним роком набуває більшої актуальності. Тривалі посухи в Україні вже стали звичними. До того ж зростання цін на продовольство та енергоресурси підштовхують аграріїв до внесення змін у їхню господарську діяльність. Сорго вже давно знайшло застосування як хлібна культура в країнах посушливого клімату. Дедалі більше господарників вирощують його як сировину для виробництва біоетанолу.

Детальніше... №11(210) червень 2011
 

Низький баланс

Олена ЛОШКАРЬОВА, експерт аналітичного центру «УкрАгроКонсалт»

На сьогодні баланс ячменю у Чорноморському регіоні -- один із найдефіцитніших з-поміж зернових культур. Зменшення виробництва цієї культури відбулося у всіх країнах регіону і є найбільшим, принаймні, за останнє десятиріччя.
Детальніше... №7(206) квітень 2011
 

М’ясо на експорт?

Богдан ХОМЯК, виконавчий директор аналітичного центру «УкрАгроКонсалт»

Якщо Україна відмовиться від експорту 15 млн т зерна, вона зможе експортувати м’ясо, позаяк у такому разі зерно використовуватиметься для годівлі птиці з середньою конверсією 1,5 кг корму на кілограм приросту. В результаті можна очікувати додаткові 10 млн т м'яса.
Детальніше... №5(204) березень 2011
 

Прогнозування цінових тенденцій

Олена ПАСТЕРНАК, директор ODA Україна

Результати сільськогосподарської діяльності, як і будь-якої іншої галузі господарювання, залежать передусім від ціни реалізації кінцевої продукції. Вартість є ключовим чинником у визначенні рентабельності сільськогосподарського виробництва. Чи не кожен аграрій переймається одним і тим же питанням -- які цінові прогнози варто очікувати на аграрних ринках та які аспекти слід ураховувати при прогнозуванні ринкових тенденцій? Тому ми пропонуємо ознайомитися з основами фундаментального аналізу, які дозволяють економістам та аналітикам щонайкраще оцінити попит і пропозицію на ту чи іншу продукцію і, таким чином, спрогнозувати ціни.
Детальніше... №5(204) березень 2011
 

Аналіз ринку олійних

 

На ринку олійних культур повторюються тенденції зернового ринку. З новим урожаєм збільшився попит на олійні культури, особливо на соняшник, як з боку переробних підприємств, так і експортерів. Саме тому ціни стрімко пішли вгору.
На сьогодні вартість олійних, окрім сої, значно перевищує рівень попереднього року. Так, ціни на соняшник (на умовах СРТ), що склались у першій половині грудня 2010 року, становлять 4300 грн/т, на 37% перевищують ціни грудня 2009 року - 3170 грн/т. Насіння ріпаку (на умовах EXW) купують за 4200 грн/т, що на 40% дорожче минулого року.
Детальніше... №1-2(200) січень 2011
 
«ПочатокПопередня123456789НаступнаКінець»

Сторінка 7 з 9