Банер

Економічний гектар

Ринок обладнання з переробки агропродукції

Ю. В. КЕРНАСЮКканд. економ. наук,
старший науковий співробітник лабораторії маркетингу,
економічного аналізу та захисту інтелектуальної власності
Кіровоградської державної сільськогосподарської дослідної станції НААН
В умовах значного коливання цін для аграрія одним із перспективних напрямів підвищення дохідності і зниження ризикованості агробізнесу є розвиток власної переробки частини сільськогосподарської продукції. Зокрема, це стосується виробництва круп, олії, первинної переробки молока і його фасування з подальшою реалізацією на ринку за вигідною ціною.
Детальніше... №13(332) липень 2016
 

Перспективи вирощування та реалізації ріпаку

О. МАСЛАКканд. економ. наук, керівник
Центру стратегічних досліджень АПК
Сумського національного аграрного університету
У новому сезоні прогнозується зменшення обсягів світового та вітчизняного виробництва ріпаку. На це впливали економічні та погодні умови. Як наслідок, виробництво ріпаку в Україні скоротиться щонайменше на четверть. У зв’язку із цим на внутрішньому ринку підвищиться конкуренція між експортерами та переробниками олійного насіння.
Детальніше... №13(332) липень 2016
 

Розвиток ринку матеріально-технічних ресурсів для АПК

Ю. В. КЕРНАСЮКканд. економ. наук,
ст. наук. співробітник лабораторії маркетингу,
економічного аналізу та захисту інтелектуальної власності
Кіровоградської державної сільськогосподарської дослідної станції НААН
Ринок матеріально-технічних ресурсів для сільського господарства є одним із найбільш динамічних сегментів вітчизняного аграрного сектору, від рівня розвитку якого залежить не лише стабільна робота цієї галузі економіки, але й конкурентоспроможність виробництва продукції та її прибутковість.
Детальніше... №12(331) червень 2016
 

Ринок пшениці в Україні та світі

Олександр МАСЛАКканд. економ. наук, керівник 
Центру стратегічних досліджень 
Сумського національного аграрного університету
Алла ТОМАШЕВСЬКАв. о. завідувача лабораторії 
патентно-кон’юнктурних досліджень, 
економіки та інтелектуальної власності 
Миронівського інституту пшениці ім. В. М. Ремесла НААН України
Пшениця належить до стратегічних видів агропродукції. Від цієї культури залежить основа продовольчої безпеки та формування експортного потенціалу держави. Пшениця користується постійним попитом на внутрішньому та зовнішньому ринках. Ціни на це зерно знаходяться на високому рівні, що дає можливість відшкодувати понесені витрати та в подальшому розвивати виробництво цієї культури.
Детальніше... №12(331) червень 2016
 

Світовий досвід державної підтримки агробізнесу

Ю. В. КЕРНАСЮКканд. економ. наук, 
ст. наук. співробітник лабораторії маркетингу,
економічного аналізу та захисту інтелектуальної власності 
Кіровоградської державної сільськогосподарської дослідної станції НААН
У світі останніми роками відбуваються зміни у підходах до державної підтримки сільського господарства в напрямку зміщення її до заходів стимулювання розвитку сільських територій і збереження навколишнього довкілля, підвищення якості й екологічної безпечності виробництва аграрної продукції. Досвід різних країн може стати у нагоді при формуванні вітчизняної моделі державної підтримки аграрної сфери.
Детальніше... №11(330) червень 2016
 
«ПочатокПопередня12345678910НаступнаКінець»

Сторінка 6 з 36