Банер

Економічний гектар

Зовнішньоекономічний орієнтир для українського агроекспорту

Юрій КЕРНАСЮКканд. економ. наук, 
старший науковий співробітник лабораторії маркетингу,
економічного аналізу та захисту інтелектуальної власності 
Кіровоградської державної сільськогосподарської дослідної станції НААН
Вітчизняний аграрний експорт деякою мірою виступає певним орієнтиром для більшості сільгоспвиробників при плануванні ними структури виробництва. Водночас, з огляду на економічну ситуацію для аграріїв, 2016 рік виявиться не менш складним, аніж минулий. Тому сьогодні потрібно обґрунтовано підійти до економічних питань організації аграрного виробництва, враховуючи світову кон’юнктуру і аналіз зовнішніх ринків збуту сільськогосподарської продукції, дотримуючись при цьому науково обґрунтованих підходів чергування культур у сівозміні.
Детальніше... №4(323) лютий 2016
 

Потенціал українського молока на світовому ринку

Юрій КЕРНАСЮКканд. економ. наук, 
старший науковий співробітник лабораторії маркетингу,
економічного аналізу та захисту інтелектуальної власності 
Кіровоградської державної сільськогосподарської дослідної станції НААН
Незважаючи на суттєве скорочення поголів’я корів впродовж двох останніх десятиліть, Україна входить до переліку найбільших світових виробників молока, і водночас досить незначну його частку експортує. Вітчизняна молочна галузь має суттєвий невикористаний потенціал для нарощування як обсягів виробництва, так і експорту високоякісної конкурентоспроможної продукції.
Детальніше... №3(322) лютий 2016
 

Виклики перед м’ясною галуззю

Тетяна КОВАЛЬЧУКспеціально для "АС"
На сьогодні у світі всього близько 30 країн, які є нетто-експортерами м’яса, тобто продають за кордон більше, ніж завозять. У 2014 році вперше до переліку цих країн приєдналася і Україна та зайняла 24 місце в світі, а торік, за прогнозами експертів, займе 21 місце. У найближчі 5 років вона має непогані перспективи і може увійти до 15 найбільших нетто-експортерів. Але такий оптимістичний сценарій можливий лише за умови, що виробники свинини та яловичини знайдуть нові ринки для збуту продукції за кордон, як це зробили виробники м’яса птиці.
Детальніше... №1-2(320-321) січень 2016
 

Ціна на врожай пізніх культур

О. МАСЛАКканд. економ. наук, керівник 
Центру стратегічних досліджень АПК
Сумського національного аграрного університету
Аграрний бізнес належить до ризикованих видів діяльності. На результативність господарювання впливають погодні умови, сезонність виробництва, мінливість законодавства. Проте більш за все вплив на аграріїв мають цінові коливання. За нестабільної цінової ситуації на матеріально-технічні ресурси і сільськогосподарську продукцію важко планувати діяльність підприємств та досягати бажаного результату.
Детальніше... №24(319) грудень 2015
 

Молочники вже на ринку ЄС

Віталіна ЛАДНА, спеціально для "АС"
На календарі залишились лічені дні до впровадження зони вільної торгівлі України з ЄС. З одного боку, нічого незвичайного в цьому немає, адже це — інструмент провадження зовнішньої політики, яким користуються провідні країни світу. Проте серед багатьох виробників спостерігається на тлі ймовірних податкових нововведень ще й велика тривога за впровадження ЗВТ.
Детальніше... №24(319) грудень 2015
 
«ПочатокПопередня12345678910НаступнаКінець»

Сторінка 9 з 36