Банер

Економічний гектар

Ринок вівса: неоціненні можливості

Для багатьох вітчизняних аграріїв овес як сільськогосподарська культура не представляє значної ринкової цінності, що підтверджується низьким рівнем зацікавленості у його вирощуванні. Однак у всьому світі його цінять не лише як кормову культуру, але й вважають досить важливим зерновим злаком, що потрібний для здорового харчування людей. Це передусім зумовлює стабільний попит на овес та економічну привабливість його вирощування.
Детальніше... №5(348) березень 2017
 

Економічний прогноз для агробізнесу

Останніми роками більшість агровиробників досить прискіпливо займається бізнес-плануванням власної господарської діяльності. Від того, наскільки правильно і точно буде зроблено прогноз операційного бюджету витрат, залежить майбутній фінансовий стан господарства та перспективи його розвитку.
Детальніше... №4(347) лютий 2017
 

Експорт ВРХ: відновити втрачене

Ю. В. КЕРНАСЮКканд. економ. наук, 
старший науковий співробітник лабораторії маркетингу, 
економічного аналізу та захисту інтелектуальної власності 
Кіровоградської державної сільськогосподарської ДС НААН
Серед можливих напрямів нішевої диверсифікації аграрного експорту експерти ринку, як правило, виділяють окремі малопоширені сільськогосподарські культури, водночас залишаючи поза увагою тваринницьку галузь, де певний інтерес представляє експорт великої рогатої худоби.
Детальніше... №3(346) лютий 2017
 

Ефективне виробництво-2017

О. МАСЛАКканд. економ. наук, керівник 
Центру стратегічних досліджень АПК, 
Сумський національний аграрний університет
Аграрії виважено підходять до планування господарської діяльності. Основою нинішнього аграрного виробництва є отримання вищих прибутків за менших витрат. Таким чином, поряд з удосконаленням технології вирощування сільськогосподарських культур значна увага приділяється оптимізації виробничих витрат та вивченню кон’юнктури аграрного ринку.
Детальніше... №3(346) лютий 2017
 

Агроекспорт: підсумки та прогнози

Ю. В. КЕРНАСЮКканд. економ. наук,
старший науковий співробітник лабораторії
маркетингу, економічного аналізу та
захисту інтелектуальної власності 
Кіровоградської державної сільськогосподарської дослідної станції НААН
Аграрний експорт є не лише важливим індикатором конкурентоспроможності галузі сільського господарства, але й характеризує загальний стан розвитку виробництва та є певним орієнтиром для більшості сільгоспвиробників при бізнес-плануванні власної господарської діяльності.
Детальніше... №1-2(344-345) січень 2017
 
«ПочатокПопередня12345678910НаступнаКінець»

Сторінка 2 з 36