Банер

Новий номер

№10(353) травень 2017



	 

	Молочна продуктивність

	купити електронну версію:

	  
Архів номерів
Передплата

Основні рубрики

 


 



Агентство Промышленных Новостей

iField - підведення підсумків за 2016 рік

У другій половині вересня лідером ринку дистрибуції засобів захисту рослин та насіння, компанією «ТОРГОВИЙ ДІМ «НАСІННЯ» на полях інноваційних Агроцентрів iField проводилися заключні заходи, в яких було оголошено результати роботи за цей сезон.

В Агроцентрі «iField Вінниця», який знаходиться у Козятинському районі, гості мали змогу ознайомитись з результатами дослідів на озимих зернових, соняшнику, кукурудзі, сої. На дослідних ділянках створеного цьогоріч Агроцентру «iField Глобино», що у Полтавській області, оглянули посіви кукурудзи, соняшнику, сої.

Метою створення таких Агроцентрів було показати на власному прикладі своїм Клієнтам результати застосування тих чи інших елементів технологій. Ці демоділянки мають цікаву особливість: демонстраційні посіви закладались як згідно з рекомендаціями виробників, так і навмисно порушуючи встановлені норми, моделюючи технологічні помилки. Такі експерименти не всі і не завжди можуть проводити на власних полях, тому одним із завдань наших Агроцентрів є демонстарція результатів таких відхилень у застосуваннях тих чи інших елементів технологій.
 

Тут всі охочі могли побачити, як зміниться врожайність у результаті збільшення норми висіву насіння, чи має економічну доцільність подвоєння норми азотних добрив через «фільтр» більше 100 сортів та гібридів озимих колосових, як діють ті чи інші засоби захисту рослин при внесенні в різні фази розвитку бур’янів та багато іншого.

Для проведення дослідів Агроцентри оснащені спеціальною дрібноділянковою технікою для висіву та догляду за культурами, встановлено сучасне обладнання для моніторингу природно-кліматичних умов, а нещодавно впровадили у життя проект он-лайн-спостереження за ділянками за допомогою сучасних відеокамер. Тепер користувачі в будь-який час можуть спостерігати за тим, що відбувається на полях.
 

Для того щоб всі бажаючі могли ознайомитись з результатами застосування різних елементів технологій, «ТОРГОВИЙ ДІМ «НАСІННЯ» запускає власний окремий веб-ресурс iField, на сторінках якого й будуть відображені всі дослідні ділянки в динаміці свого розвитку.

В Агроцентрах представлені новинки від партнерів, компаній виробників засобів захисту рослин, насіння та мікродобрив: BASF, Bayer, Syngenta, DuPont, «Самміт Агро Юкрейн», «Аріста Лайфсайєнсіс», Euralis, Pioneer, Monsanto, Maisadour, Saaten Union, «Терра Тарса», «Уніфер», «Соєвий Вік» та інших.

Розпочато роботу та отримано результати щодо окремих ексклюзивних продуктів, які є елементами технологій вирощування польових культур, представлених лише на полях Агроцентрів iField. Ми розвиваємося далі, запрошуємо й Вас!
 
   

Опубліковано в журналі

№19(338) жовтень 2016

Cхожі статті

Інвестиційні потуги агробізнесу
Фестиваль кукурудзи в «Арчі»
Модерн-балет людей і машин
Феєрверк знарядь і технологій
Нове покоління техніки New Holland
Агробонус: успіх у комплексному підході
Погляд на весняні перспективи