Банер

Новий номер

№10(353) травень 2017



	 

	Молочна продуктивність

	купити електронну версію:

	  
Архів номерів
Передплата

Основні рубрики

 


 



Агентство Промышленных Новостей

Прогнозовані потреби й позитивні віяння

Ігор ПЕТРЕНКО, Сергій ПТАШУК
спеціально для "АС"
У столичному виставковому центі КиївЕкспоПлаза з 9 по 11 листопада проходила виставка «ІнтерАГРО 2016». Тут були представлені не лише зарубіжні заводи-виробники сільгосптехніки й елеваторного обладнання, а й вітчизняні також, які активно намагаються працювати на експорт. Майже всі машиновиробники відзначали збільшення продажів техніки в Україні протягом 2016-го року після серйозного попереднього падіння у 2014–2015 роках.

 

У церемонії відкриття взяв участь профільний Міністр аграрної політики й продовольства Тарас Кутовий. Тут були представлені головним чином заводи-виробники сільгосптехніки як зарубіжні, так і вітчизняні, а саме ті, які активно працюють (чи намагаються) на експорт — таким чином, виправдовуючи свою участь у виставці з міжнародним префіксом «інтер-».

Тут були представлені трактори, комбайни, причіпні агрегати провідних світових компаній «Нью Холанд», «Кейс», «Кун», «Клаас», «Хорш», «Лемкен», «Амазоне», «Маскіо Гаспардо», «Кун», «Ківонь», «Грімме», «Кьокерлінг» та ін. До них підтягувалися вітчизняні зразки таких виробників, як «Завод Кобзаренка», «Оріхівсільмаш», «АгроСоюз», «Технопіль». Особливо слід сказати про виробників елеваторної техніки і машин для роботи з зерном. Їх теж було чимало, серед зарубіжних фірм виділялися NEURO, AGRICON, MYSILO, також вітчизняні, наприклад, харківський завод «Сокол». Окремо було представлено національні експозиції Франції, Німеччини й Ізраїлю. Останні, зокрема, порадували стендами із чудовими системами зрошення.

Головну тенденцію, яка спостерігається нині на ринку агротехніки, висловив генеральний директор підприємства «Клаас Україна» Хольгер Вельк: «Україна цього року — єдиний ринок у світі, де спостерігається зростання продажів. Інші ринки нас так не радують». В Україні збут техніки CLAAS зріс, з його слів, удвічі(!). Цифра вражає, особливо якщо врахувати, що компанія CLAAS орієнтувалася насамперед на середні аграрні господарства і майже не продавала техніку агрохолдингам. І це не винятковий успіх.

Наприклад, New Holland повідомив про зростання продажів на 40%. Ще більш вражаючі показники в англійського виробника телескопічних навантажувачів JCB. Збільшення у них зафіксоване на рівні 126%. Аналогічні процеси спостерігаються й у сегменті техніки для обробітку ґрунту та сівби.

Майже всі аграрні машиновиробники відзначали протягом 2016-го року збільшення продажів техніки в Україні. Іноді аграріям доводиться чекати замовлену сівалку чи плуг по кілька тижнів, бо зі складу вже все розпродано… Звісно, таке зростання попиту йде від низької бази — після початку війни на Сході у 2014–2015 роках, як ми знаємо, реалізація агротехніки в Україні суттєво впала, у рази. Але, як би там не було, нинішні позитивні віяння не можуть не обнадіювати.

У рамках виставки діяв інтерактивний майданчик «ІнтерАгроДебати». Ті, хто не зміг приїхати у Києв, але цікавився подіями й атмосферою подій на «ІнтерАГРО 2016», міг брати участь у виставці віддалено — через Інтернет-канал Youtube. Йшли щоденні прямі трансляції у мережі Інтернет. Це виявилося непоганою можливістю для спілкування з експертами аграрного ринку, досвідченими спеціалістами сільськогосподарських підприємств. Теми обговорень були актуальні й цікаві аграрній громадськості. Наприклад, як пожвавити процеси агропереробки в Україні, як підвищити рентабельність сільського господарства за рахунок застосування сучасних технологій, у який спосіб допомогти середньому й малому бізнесу виходити на зовнішні ринки? Останній проблемі, зокрема, була присвячена також «Школа аграрного експортера», в якій взяла активну участь заступник Міністра аграрної політики і продовольства, фахівець з агроекспорту Ольга Трофімцева.

Пройшов у рамках виставки також міжнародний конкурс ІnterAGRO Іnnovatіon Award, який визначив кращі технічні рішення щодо сільськогосподарської техніки й устаткування. Звісно, було показано загалові чимало новинок, навіть доволі несподіваних. Наприклад, компанія Case ІH провела презентацію спеціального трактора Quantum 75N, призначеного для роботи на виноградниках.

Побільшало стендів тих компаній, що спеціалізуються на забезпеченні аграріїв запчастинами. На виставці «ІнтерАГРО 2016» активно просували свою техніку й суто автомобільні дилери. У сегменті вантажівок представила свій тягач-зерновоз «Сканія». Комерційні автомобілі, зручні саме для аграріїв, пропонували відомі фірми «Івеко», «Кіа», «Рено». Фігурував у цьому сегментні й вітчизняний «ЗАЗ», а також звертав на себе увагу Криворізький завод автомобільних надбудов (причепів) «КЗАН».

Усього ж на виставці «ІнтерАГРО 2016» побувало 20 000 відвідувачів із 20 країн, що свідчить про сталу цікавість суспільства й бізнесу до аграрної тематики.
 
Фотогалерея
   

Опубліковано в журналі

№22(341) листопад 2016

Cхожі статті

Тенденції м’ясного світу
Боби повертаються!
Користь ради в регіоні
Газові суперечки: осіннє загострення
Нові стратегії ринку олійних культур
Зустріч у японському стилі
Новий етап становлення