Банер

Фінансування АПК

Байєр Агромаркетинг: навчись продавати вигідно!

Діяльність в умовах ринкових методів господарювання різко загострює проблему організації збуту продовольчих товарів, у тому числі продукції сільськогосподарських підприємств. Рівень державного регулювання, щільність збутової мережі, комунікативні можливості партнерів стали робити усе більш помітний вплив на рівень задоволення сільгоспвиробника, конкурентоспроможність продукції, ефективність виробництва. Наразі оптимізація збутової діяльності — важливий резерв зміцнення позицій підприємства на ринку реалізації зерна.
Детальніше... №8(351) квітень 2017
 

Байєр Бізнес Плюс: комплексна оцінка та рекомендації щодо підвищення ефективності бізнесу агропідприємства

Через високу завантаженість щоденними польовими роботами та технологічними операціями часто у керівників і власників агропідприємств не вистачає часу на побудову високоефективної системи управління. Багато власників підприємств відвідують передові господарства закордоном, аби перейняти досвід високорозвинених аграрних країн, проте не всі мають достатньо часу для подібних подорожей та впровадження змін.
Детальніше... №4(347) лютий 2017
 

Продати — купити — передплатити: кукурудза

Наталія КУЗЬО
спеціально для "Агробізнес Сьогодні"
За обсягами експорту кукурудзи Україна займає четверте місце у світі. А в структурі українського експорту ця культура входить у топ-3 разом із пшеницею та ячменем. За повідомленням прес-служби Мінагрополітики, станом на 29 листопада з України було експортовано загалом 17,8 млн т зернових, з яких кукурудзи — 3,8 млн т.
Детальніше... №1-2(344-345) січень 2017
 

Передоплата без ризиків: у пошуку шляхів

Наталя КУЗЬО, спеціально для "АС"
Взимку приходить час знову задуматися про новий сезон, його виклики та потреби. Кожен агровиробник аналізує, що він може зробити для зменшення своїх ризиків, оптимізації фінансових навантажень та забезпечення стабільної роботи у новому сезоні, та приймає важливі фінансові рішення. У нинішніх реаліях, ще й в галузі сільського господарства, все це доволі складно реалізувати, однак ринок живе, розвивається, росте і з’являються нові вигідні пропозиції та додаткові можливості для сільгоспвиробників. Не останню чергу в цьому процесі відіграють і великі гравці на ринку — компанії-постачальники матеріально-технічних ресурсів.
Детальніше... №24(343) грудень 2016
 

Низькі ціни на кукурудзу: як мінімізувати втрати?

Дмитро СІРИЙ, спеціально для "АС"
Цьогоріч серед усіх складностей аграрної галузі виділяється вагома проблема — зниження світових цін на сільгоспкультури, зокрема на одну з найбільш рентабельних — кукурудзу. Про те, скільки коштуватиме «цариця полів» у найближчій перспективі, і як аграріям не втратити прибуток в умовах коливання цін, експерти розповіли 21 жовтня в Києві на прес-заході «Низькі ціни на кукурудзу. Що робити?».
Детальніше... №21(340) листопад 2016
 
«ПочатокПопередня12345НаступнаКінець»

Сторінка 1 з 5