Банер

Новий номер

№14(357) липень 2017



	 

	Жнива: фініш та старт

	купити електронну версію:

	  
Архів номерів
Передплата

Основні рубрики

 


 



Агентство Промышленных Новостей

Гість номера



Міхаель Хорш: «З часом врожаї в Україні зростуть»

altІз засновником і головою правління машинобудівної корпорації HORSCH Maschinen GmbH ми поспілкувалися 5 липня у селі Полковничому на Київщині, куди він прибув з Європи на День поля, перед тим злітавши ненадовго у Канаду.
«Ми усвідомлюємо, що за успіх
нашої фірми ми завдячуємо Богові».
Корнелія Хорш
Детальніше... №17(240) вересень 2012
 

Прості комплексні рішення для передпосівних проблем

altПередпосівне протруювання насіння давно вже стало обов’язковим елементом правильної технології вирощування сучасних сортів зернових культур і запорукою забезпечення високих показників урожайності. Традиційно протруйниками виступали фунгіцидні препарати, даючи змогу легко контролювати розвиток патогенів і збудників хвороб на початковому етапі росту. Однак протягом останніх кілька років серед вітчизняних сільгоспвиробників завойовує популярність також метод боротьби зі шкідниками сходів зернових культур шляхом протруювання насіння інсектицидними препаратами. Одним із лідерів серед виробників, що пропонують новий підхід до захисту насіння і сходів на українському ринку, є компанія Мактешим-Аган.
Детальніше... №15-16(238-239) серпень 2012
 

Горизонти Родоніту

altВітчизняна компанія «Родоніт» відома українським аграріям перш за все своїми унікальними продуктами - «Лігногумат» та «Альбіт». Ці препарати отримали позитивні відгуки за роки застосування на тисячах гектарів посівів в Україні. Та не лише цей чинник викликав у нас зацікавлення діяльністю компанії. Адже «Родоніт» – компанія, яка стрімко розвивається. Ми отримали нагоду поспілкуватися із власником і директором компанії Надією Шаровською.

Детальніше... №12(235) червень 2012
 

Клеффманн: Україна – це гаряча точка розвитку аграрної промисловості

altKleffmann Group — компанія, яка за два десятиліття свого існування здобула собі звання світового лідера з маркетингових досліджень у сфері сільського господарства. Гасло компанії — «Більше ніж факти». І, як розповів в інтерв’ю «АС» засновник і президент Kleffmann Group Бурхард Клеффманн, саме творчий підхід до подачі сухих статистичних даних дає можливість є компанії утримувати лідерські позиції на світовому ринку. Більше того, у Kleffmann Group фермера сприймають не лише як джерело інформації, а як рівноцінного партнера, з яким потрібно налагодити повноцінний, не односторонній обмін інформацією. А це, своєю чергою, дозволяє експертам компанії бачити реально існуючу картину того, що відбувається на аграрних ринках.
Детальніше... №10(233) травень 2012
 

Олександр Каліберда: Pакон «Про ринок землі» ще потребує доопрацювання

Максим Назаренко, Національний прес-клуб «Українська перспектива»
Земельний процес в Україні є надто складним, але водночас - невідворотним. Ринкова економіка диктує свої правила, отже, сільгоспугіддя рано чи пізно перетворяться на товар, операції з купівлі-продажу підуть, в результаті можуть з’явитися ті, хто виграє і програє.
Чи можна втримати ринок землі в цивілізованих межах? Вирішити це питання покликаний законопроект «Про ринок земель», який наприкінці минулого року пройшов випробування першим читанням у Верховній Раді. Його називають вкрай суперечливим; кажуть, він здатен збуджувати суспільні настрої. Хоча деякі експерти наполягають, що саме він є «селянською конституцією», позаяк надто вагомі питання вирішує. Головне, аби підготувати його з урахуванням як позицій фахівців, так і громадської думки - це допоможе в його подальшому впровадженні.
Детальніше... №6(229) березень 2012
 
«ПочатокПопередня123456789НаступнаКінець»

Сторінка 6 з 9