Банер

Гість номера



Горизонти Родоніту

altВітчизняна компанія «Родоніт» відома українським аграріям перш за все своїми унікальними продуктами - «Лігногумат» та «Альбіт». Ці препарати отримали позитивні відгуки за роки застосування на тисячах гектарів посівів в Україні. Та не лише цей чинник викликав у нас зацікавлення діяльністю компанії. Адже «Родоніт» – компанія, яка стрімко розвивається. Ми отримали нагоду поспілкуватися із власником і директором компанії Надією Шаровською.

Детальніше... №12(235) червень 2012
 

Клеффманн: Україна – це гаряча точка розвитку аграрної промисловості

altKleffmann Group — компанія, яка за два десятиліття свого існування здобула собі звання світового лідера з маркетингових досліджень у сфері сільського господарства. Гасло компанії — «Більше ніж факти». І, як розповів в інтерв’ю «АС» засновник і президент Kleffmann Group Бурхард Клеффманн, саме творчий підхід до подачі сухих статистичних даних дає можливість є компанії утримувати лідерські позиції на світовому ринку. Більше того, у Kleffmann Group фермера сприймають не лише як джерело інформації, а як рівноцінного партнера, з яким потрібно налагодити повноцінний, не односторонній обмін інформацією. А це, своєю чергою, дозволяє експертам компанії бачити реально існуючу картину того, що відбувається на аграрних ринках.
Детальніше... №10(233) травень 2012
 

Олександр Каліберда: Pакон «Про ринок землі» ще потребує доопрацювання

Максим Назаренко, Національний прес-клуб «Українська перспектива»
Земельний процес в Україні є надто складним, але водночас - невідворотним. Ринкова економіка диктує свої правила, отже, сільгоспугіддя рано чи пізно перетворяться на товар, операції з купівлі-продажу підуть, в результаті можуть з’явитися ті, хто виграє і програє.
Чи можна втримати ринок землі в цивілізованих межах? Вирішити це питання покликаний законопроект «Про ринок земель», який наприкінці минулого року пройшов випробування першим читанням у Верховній Раді. Його називають вкрай суперечливим; кажуть, він здатен збуджувати суспільні настрої. Хоча деякі експерти наполягають, що саме він є «селянською конституцією», позаяк надто вагомі питання вирішує. Головне, аби підготувати його з урахуванням як позицій фахівців, так і громадської думки - це допоможе в його подальшому впровадженні.
Детальніше... №6(229) березень 2012
 

«Стрес-тест» - методика задля розвитку агробізнесу

 

altУправління підприємством у сучасному агробізнесі справа досить ризикована. Фермер ризикує фактично не тільки через погодні чинники - ризики підсилюються нестабільністю ціни. Разом з тим, експерт з управління та фінансування агробізнесу Олексій Харсун розробив спеціальну методику «Стрес-тест», яка дозволяє здійснювати оптимізацію виробництва за заданого рівня ризику.
Детальніше... №23(222) грудень 2011
 

Володимир Лапа: «Психологія бізнесу: будь-який недолік можна перетворити на конкурентну перевагу»

В інтерв’ю «АС» генеральний директор Асоціації «Український клуб аграрного бізнесу» Володимир Лапа оцінив надбання та прорахунки в українському агросекторі за останні 10 років.

Детальніше... №21-22(220-221) листопад 2011
 
«ПочатокПопередня12345678910НаступнаКінець»

Сторінка 7 з 10