Банер

Новий номер

№14(357) липень 2017



	 

	Жнива: фініш та старт

	купити електронну версію:

	  
Архів номерів
Передплата

Основні рубрики

 


 



Агентство Промышленных Новостей

Ідеї & тренди

Оранка: міфи та реалії

Володимир НАДИКТОчлен-кореспондент НААН України,
Таврійський державний агротехнологічний університет
Аналізуючи сучасні науково-практичні публікації стосовно оранки, напрошується висновок, що цей, практично найстаріший технологічний прийом обробітку грунту, нині є найменш вивченим. Доказом цьому є те упереджене ставлення науковців і виробничників до нього, які, за відсутності чітких пояснень, давно переросли у міфи.
Детальніше... №3(346) лютий 2017
 

Шлях розвитку — в технологіях точності

Олександр ГОРДА
спеціально для "Агробізнес Сьогодні"
Зменшення рентабельності аграрного виробництва сьогодні турбує багатьох його учасників і перш за все самих аграріїв. Тому багато хто з них вже активно шукає варіанти підвищення ефективності виробництва продукції, зменшення різних поточних витрат. Одним із найбільш перспективних нині стало застосування елементів точного землеробства. Як реально це впровадити у себе в господарстві, і що пропонують деякі з постачальників послуг, ми почули недавно під час так званого краш-тесту компаній, які працюють із технологіями точного землеробства, що відбувся у Києві. Серед його учасників виділялися Віктор Галкін, менеджер з маркетингу компанії Syngenta, і Валерій Яковенко, співзасновник компанії dron.ua.
Детальніше... №24(343) грудень 2016
 

Як українським виробникам добрив потрапити на німецький ринок

Федір ВЕРХОВЦЕВ, спеціально для "АС"
Українські виробники та імпортери знають, яка непроста процедура державної реєстрації аграрної хімії, що потребує безліч документів. Колись тоненький «Перелік пестицидів і агрохімікатів, дозволених до використання в Україні» давно погладшав та став схожий на телефонний довідник великого міста, наче з американського бойовика, у якому герой перегортає сторінки, немов у лихоманці, аби знайти потрібний йому номер. 
Детальніше... №24(343) грудень 2016
 

Давайте-но конкретно перетремо!

Ігор ПЕТРЕНКО, Сергій ПТАШУК
спеціально для "АС"
Продати пюре — яблучне або ягідне, та й будь-яке взагалі — звісно, вигідніше, ніж просто ті ж яблука абощо. Однак, щоб отримати додаткову вартість зі свого саду або городу, треба й докласти певні додаткові зусилля.
Детальніше... №23(342) грудень 2016
 

Кооперація і садівництво: розвиток та добробут громад

Валентина ЛАНОВЕНКОпрезидент Академії
Органічного Садівництва Ekogarden,
розсадник родини Лановенко
«Якщо з 2 га можна зібрати 100 т яблук, і швидко повернути витрачені на закладання саду кошти, то навіщо це робити на 10 га із середньою урожайністю 10 т і більшими витратами» (А. Хайде).
Детальніше... №22(341) листопад 2016
 
«ПочатокПопередня12345678НаступнаКінець»

Сторінка 1 з 8