Банер

Інфраструктура ринку

«Молочні ріки» глибшають

Молочно-товарна агрокомпанія із Львівської області нарощує виробництво якісної сировини. Для цього менеджмент підприємства усуває вузькі місця у технології та впроваджує сучасні рішення.
Детальніше... №10(353) травень 2017
 

Річкова логістика: стан, можливості, розвиток

На фоні поглиблення проблем із залізничними та автоперевезеннями останніх років, особливо 2016-го, все більше операторів ринку звертають увагу на річковий транспорт.
Детальніше... №8(351) квітень 2017
 

Ринок м’яса: зростання цін продовжуватиметься

Згідно з моніторингом Держ­стату, середні роздрібні ціни на яловичину, а також на м’ясо птиці в країні майже не змінилися станом на кінець березня у порівнянні з кінцем лютого, тоді як на свинину було зареєстровано зростання на 2%. У порівнянні з березнем минулого року нинішні ціни були на 12–18% вищими, але частково ця різниця була обумовлена інфляцією. Якщо рахувати різницю у доларовому еквіваленті, то яловичина за рік подорожчала на 14%, свинина — на 16%, м’ясо птиці — на 10%.
Детальніше... №8(351) квітень 2017
 

Як керувати таємничим, або Про безпеку харчів

«Управління ризиками в умовах невизначеності» — так називався VI Міжнародний форум з проблем харчової безпеки, що пройшов під егідою Міжнародної фінансової корпорації IFC. Англійською «невизначеність» звучить як «турбулентність». Мабуть, це слово доволі точно відображає наше сьогодення. Однак на форумі ми побачили аграріїв, які не ховаються від ризиків і вимог нашого часу, а використовують їх як нові можливості для зростання.
Детальніше... №7(350) квітень 2017
 

Винно-гастрономічний туризм: об’єднання зусиль задля розвитку

Валентина КРАВЕЦЬ,
спеціально для "Агробізнес Сьогодні"
Сьогодні, у час суцільної глобалізації, коли усі кордони і рамки зруйновані цифровими технологіями, кожна галузь економіки країни змушена виходити на новий рівень. Не винятком є і туризм. Нині мандрівники не хочуть тільки бачити і чути, а передусім — стати частиною певної культури, яку відвідують, зокрема, смакуючи національні страви та напої. Попри те, що Україна має надзвичайно багату культурну та історичну спадщину, мабуть, одна з небагатьох країн світу, що найменше тим користується, особливо у сфері винного та гастрономічного туризму.
Детальніше... №4(347) лютий 2017
 
«ПочатокПопередня123456789НаступнаКінець»

Сторінка 1 з 9