Банер

Кермо керівника

Матеріальна мотивація: як окрилити персонал

Наталка ГРИЦАК, спеціально для "АС"
Мотивація персоналу — доволі модне словосполучення. Нині вона існує на кожному підприємстві — премії, доплати, офісні обіди для персоналу, конкурси типу «Кращий працівник місяця» і т.д. Проте, як це не дивно, компанії витрачають кошти, догоджають, а люди краще працювати не починають. Чому так? В чому збій? Може, ота вся мотивація — то дурниці, і вона насправді не працює? — Ні. Вона працює, до того ж, пречудово, але за однієї умови — якщо вона правильно побудована і відповідає потребам саме вашої компанії.
Детальніше... №12(307) червень 2015
 

Як перевести аграрну компанію на євростандарти

Інна ТАВЛУЙканд. техн. наук, керівник Наукової лабораторії «Агростандарт»,
доцент кафедри стандартизації і сертифікації с.-г. продукції
Національного університету біоресурсів і природокористування України
Підписання асоціації між Україною і Євросоюзом — знакова подія, що неодмінно приведе нашу країну до нового етапу її розвитку, зміцнить економіку та забезпечить належний рівень життя українцям. Але попереду — тернистий шлях із переналагодження систем управління на всіх рівнях (від державного до рівня підприємств), зміни ціннісних підходів кожного працівника. Євросоюз — це, насамперед, рівень відповідності, який ми маємо довести в питаннях безпечності продукції на всіх ланках харчового ланцюга «від лану до столу», якості й конкурентоспроможності вітчизняних підприємств, прозорості в управлінні, рівнем кваліфікації працівників, соціальною відповідальністю перед суспільством.
Детальніше... №8(303) квітень 2015
 

Жіночі обличчя агробізнесу

altНаталя КУЗЬО, спеціально для "АС"
Аналізуючи розвиток аграрного бізнесу, експерти, підприємці, чиновники рідко враховують гендерний аспект. А саме він часто відіграє ключову роль в організації, діяльності, структурі підприємства. Створені різними соціальними, політичними економічними чинниками стереотипи про бізнес часто залишають жінці другорядну роль у цьому середовищі. Хоча реалії кажуть протилежне — жінки вже давно й успішно займаються бізнесом, зокрема й в агросекторі, хоча і дуже мало відомо про жінок-керівників фермерських господарств, агрофірм, переробних компаній тощо, не кажучи вже про сімейні підприємства, де здебільшого де-юре керівником є чоловік, але де-факто дружина робить не менше для розвитку справи.
Детальніше... №7(302) квітень 2015
 

Підвищуємо ефективність аграрного господарства

Дмитро РАДІОНОВ, спеціально для "АС"
Останнім часом через складну економічну ситуацію в країні особливо актуальним стає питання підвищення ефективності аграрного господарства. Як це зробити? Які технології використати? Про це говоримо далі.
Детальніше... №6(301) березень 2015
 

Комплексна оцінка та рекомендації щодо підвищення ефективності бізнесу агропідприємства

altУ 2011 році компанія Байєр спільно із Міжнародною Фінансовою Корпорацією (IFC) та «Райффайзен банком Аваль» започаткували в Україні партнерську програму з вексельного фінансування агровиробників. Не дивлячись на те, що вексельне фінансування у декілька разів дешевше, ніж кредитні ресурси, рівень використання програми аграріями був значно нижчим, ніж очікувалось.
Детальніше... №4(299) лютий 2015
 
«ПочатокПопередня12345678910НаступнаКінець»

Сторінка 3 з 11