Банер

Новий дилерський центр Titan Machinery, або сервіс по-американськи

Нещодавно Titan Machinery Ukraine відкрила новий дилерський центр Case IH на Житомирщині, який став черговою віхою реалізації глобальної стратегії компанії щодо забезпечення українських аграріїв якісним сервісним супроводом.

 

 

 

Дмитро СІРИЙ, спеціально для "АС"

Потреба в новій техніці — ця фраза змушує замислитись кожного власника господарства: одні гадають, де взяти на неї гроші, інші — яку саме техніку обрати серед величезної пропозиції ринку. І тут не обмежишся лише характеристиками та компанією-виробником, адже дуже важливу роль відіграє можливість дилерів забезпечити оперативне та якісне обслуговування, а, крім цього, здатність техніки довго і надійно працювати в ґрунтово-кліматичних умовах кожного окремого господарства. Але як таку підібрати?
 
Переконлива стратегія

Розв’язанню цього питання може значно посприяти українське представництво одного з найбільших дилерів техніки Case IH в США, компанії Titan Machinery. Вона завоювала вибагливих американських фермерів тим, що надає не просто дилерські послуги, а пропонує комплексні рішення. Цебто її експерти індивідуально підбирають сільгоспмашини під умови кожного господарства, забезпечують швидкий і якісний сервіс, надають консультації, а за потреби допомагають аграріям технікою компанії. Цю стратегію 2012 року Titan Machinery принесла і в Україну. Тому і не дивно, що 7 червня близько сотні сільгоспвиробників знайшли час, аби відвідати вул. Байка 1а у с. Левків (Житомирський р-н, Житомирська обл.), де компанія Titan Machinery Ukraine урочисто відкривала новий дилерський центр техніки Case IH.
 
Мить — і червону стрічку, яка відділяє сільгоспвиробників від потужностей новозбудованого дилерського центру Titan Machinery — Case IH, перерізають ножиці в руках генерального директора Titan Machinery Ukraine Юрія Алаторцева та бізнес-директора Case IH в Україні та Молдові Юрія Єгорова.
 
«Завдяки нашим інвесторам із Titan Machinery та партнерам із Case IH сьогодні у нас є новий дилерський центр, — наголошує Юрій Алаторцев. — Ми відкрили його саме тут, бо знаємо великі потреби фермерів регіону в техніці, сервісі та запасних частинах. Ми тут для вас, і, сподіваюсь, що будемо з вами на довго».

«Ми дуже чекали на цей момент, — зізнається Юрій Єгоров. — Часто Житомирщину недооцінюють у плані створення дилерських центрів, бо звідси до Києва лише 100 км. Але наші клієнти не мають часу подорожувати, навіть гарною дорогою до Києва: вони потребують підтримки тут. Саме тому ця історична подія, яку ми змогли реалізувати разом із Titan Machinery Ukraine, має для нас дуже велике значення. Дякую за те, що ви прийшли сюди, і, сподіваюсь, цей дилерський центр буде дійсно корисним для усіх вас».
 
При цьому особливо важливо, що новостворений центр є черговою віхою реалізації глобальної сервісної стратегії Titan Machinery в Україні, яку технічний директор Titan Machinery Ukraine Віталій Гузієватий описав так: «Наша сервісна стратегія полягає у тому, аби бути максимально близьким до клієнта. Так, наприклад, у США кожен наш сервісний центр в ідеалі обслуговує територію радіусом 50 км, у якому перебуває безліч фермерів із кількома (а той десятками) одиницями техніки. В Україні ситуація інша, тому наша сервісна стратегія передбачає радіус покриття центру в межах 100-150 км. Зараз ми відкрили представництва в смт Чабани, містах Біла Церква і Вінниця, а від сьогодні нашу стратегію гарно доповнює цей дилерський центр у с. Левків. Згодом у Центральній Україні ми матимемо дуже насичений сервіс, що одразу відчують наші клієнти».
 
Сервіс по-американськи
Важливою перевагою Titan Machinery на ринку є те, що її центри незалежно від того, в якій країні вони розташовані, відповідають єдиним сучасним світовим стандартам із продажу техніки, її ремонту, сервісу, а також забезпечення запчастинами.
 
Під час урочистого відкриття присутні аграрії мали змогу ознайомитися з можливостями нового центру. І першим вони детально оцінили майстерню для сервісного обслуговування. «Її площа дозволяє проводити повний спектр робіт. Тут можна ремонтувати як агрегати, так одночасно обслуговувати мінімум три одиниці техніки: від малих тракторів Puma до Steiger та комбайнів, — розповідає Віталій Гузієватий. — При цьому завдяки тунельній конструкції будівлі техніка йде суцільним потоком (наприклад, в одній частині майстерні оглянули трансмісію трактора, після чого його перевели в іншу, де перевіряють ходову, а на місці цієї машини на перевірку трансмісії стає інша і т. д. — ред.), відтак, обслуговування відбувається максимально швидко. Крім того, для комплексного забезпечення клієнтів тут доступна наша нова пропозиція — ремонт величезного спектру проколів, порізів і розшарування шин із пожиттєвою гарантією на нього, яка, залежно від якості шин, становить 2-6 тис. мотогодин».
 
Відкриття нового центру дозволить значно швидше доставляти в господарства необхідні запчастини. «Новостворений склад запчастин, який розрахований на 1 тис. номенклатурних одиниць, зараз заповнений приблизно на 80%. А загалом асортимент запчастин у нашої компанії налічує 14 тис. позицій, — зазначає директор із продажів запчастин Titan Machinery Ukraine Володимир Левченко. — Раніше ми відвантажували зап­частини з Вінниці та центрального складу в Чабанах (Київська обл.), але завдяки відкриттю нового дилерського центру наша мета — задоволення понад 95% потреб у запчастинах у термін «сьогодні-сьогодні», та «сьогодні-завтра» — є реальною. В Україні трактори та комбайни експлуатуються в середньому в 3-4 рази довше, ніж у США, а тому ми робимо ставку на оригінальні запчастини, які завжди є в наявності на наших складах».
 
Але всі ці потужності та інвестиції були б марними без кваліфікованого персоналу. «Сьогодні тут працює 3 сервісних інженери: один — у майстерні, а двоє — на оснащених усім необхідним обладнанням автомобілях — у полях. В разі потреби на виїздах можуть працювати всі троє, — пояснює Віталій Гузієватий. — Наш кадровий склад за працівниками сервісу ми формуємо з трьох груп: експерти, середній рівень і початківці. Зараз активно співпрацюємо з Житомирським аграрним коледжем щодо прийому учнів на практику та роботу за договором підряду на 2 місяці. За цей час учень розуміє, чи підходить йому ця робота, і ми бачимо його кваліфікацію. Якщо він підходить нам, а ми йому — беремо людину в штат і навчаємо. Початківці закріплюються до наших експертів у майстернях або в мобільних бригадах, завдяки чому вони можуть отримані теоретичні знання застосувати на практиці та з'ясувати для себе незрозумілі моменти. За цей рік ми взяли в штат 3 людини, які пройшли шлях від випускників до повноцінних співробітників. Так продовжуватимемо робити і надалі».
 
А в придбанні техніки в сьогоднішніх непростих економічних умовах можуть допомогти банки-партнери Titan Machinery Ukraine: «Райффайзен Банк Аваль», OTP Leasing, «ПроКредит Банк», «Кредобанк», «Креді Агріколь Банк», «ТЕКОМ-Лізинг», «Укргазбанк» та «УкрСиббанк».
 
Подяка від держави 
і перший клієнт
Збільшення кількості представництв таких компаній, як Titan Machinery Ukraine сприяє не тільки благополуччю окремого регіону, а й державі загалом, що під час заходу підтвердив начальник управління сільського господарства Житомирської ОДА Владислав Кирилюк: «Мені дуже приємно, що компанії інвестують у Житомирську область, а інвестиції — це нові робочі місця та відрахування до бюджету. Я думаю, що благополуччя населення, окрім іншого, залежатиме від таких компаній, адже це надання послуг: 40 одиниць чудової і сучасної техніки, завдяки якій ми можемо вчасно зібрати врожай, а, отже, збагатити наше населення. Я щиро радий за запрошення і обіцяю підтримку цим структурам. Це дуже приємно, що у нас сьогодні можливе відкриття такого дилерського центру. Хай вам щастить».
 
Перерізана червона стрічка ще не встигла впасти, а новий дилерський центр уже мав свого першого клієнта. Ним став директор ТОВ «Олімп-Агро» (Попільнянський р-н, Житомирська обл.) Іван Пейчев, якому Юрій Алаторцев вручив ключі від новенького комбайна Case IH 5130. «З Titan Machinery Ukraine ми співпрацюємо декілька років, — розповідає директор «Олімп-Агро». — Тоді пан Юрій сказав мені, що впродовж кількох років на Житомирщині з'явиться новий сервісний центр — і слово своє він дотримав. З того часу ми придбали в них техніки на понад 30 млн грн, а ще до них додати обслуговування… Цей центр сприятиме кращому технічному обслуговуванню техніки і підвищить її продуктивність. Тож будемо мати більше хліба і до хліба».
 
Фотогалерея
   

Cхожі статті

Рентабельність зернових: чого очікувати?
Вийшло з друку видання "Агрономія сьогодні". "Здоров'я рослин: ОЗИМІ ЗЕРНОВІ"
«Точка росту» — відлік успіху
Вигідні умови вексельного фінансування для українських аграріїв
Ринок зерна: позитивні перспективи
Завантажуйте мобільний додаток «NUFARM»!
«Сингента» продовжує освітянський природничий проект