Банер

Новий номер

№9(352) травень 2017



	 

	Удобрення та врожайність

	купити електронну версію:

	  
Архів номерів
Передплата

Основні рубрики

 


 



Агентство Промышленных Новостей

Банк-партнер для українських аграріїв

20 листопада аграрії в Україні відзначають своє професійне свято. Сьогодні агробізнес - драйвер української економіки: сільське господарство генерує 12% національного ВВП, сільгосппродукція і готові харчові продукти займають 38% в структурі експорту України, в АПК зайнято 30% працездатного населення. Проте лише 7 років тому в майбутнє аграрного сектору України ще мало хто вірив. Саме тоді Креді Агріколь зробив ставку на підтримку та розвиток сільського господарства в Україні. Сьогодні банк вважається кращим у сегменті агро: понад 3000 агроклієнтів, 60% агрокредитів у портфелі корпоративного бізнесу, 7% ринку агрокредитування.

 

Які зміни відбулися на ринку аграрного фінансування останнім часом? Як банк підтримує розвиток цього напряму? Про це розповідає Наталія ПОРВІНА, директор департаменту підтримки агро бізнесу Креді Агріколь Банку.
 
  • Пані Наталіє, розкажіть, будь ласка, як змінився агроклієнт за останній час?
Ми бачимо, що агроклієнти розвиваються разом з банком з точки зору фінансової грамотності. І Креді Агріколь Банк доклав для цього чимало зусиль. Ми завжди були досить вимогливі до звітності та повноти інформації при розгляді запитів щодо фінансування. Саме такий глибокий аналіз дозволив нам мінімізувати ризики у нашому портфелі і підтримати перевірені компанії в період кризи, в той час як інші банки припиняли фінансування. Клієнти це оцінили.
 
Сьогодні наші клієнти - це компанії з прозорою бізнес-моделлю, хорошою фінансовою культурою, грамотним фінансовим менеджментом, виваженим підходом до питань фінансування та залучення інвестицій.
 
  • Які нові тренди відзначилися на ринку агробізнесу та агрокредитування України за останній рік?
У поточному році банки стали активніше кредитувати, особливо агробізнес. Але їх кількість, як і раніше, обмежена.
 
З кінця 2015 року активізувалося інвестиційне фінансування, в аграріїв з'явилася зацікавленість у «довгих грошах» від 3 до 5 років на придбання сільгосптехніки, будівництво елеваторів, зерносушарок. Агрокомпанії бачать, що ринок став більш стабільним, і відчувають себе більш впевнено. А банки, своєю чергою, готові брати на себе ризики довгострокового фінансування. Це дуже позитивна тенденція.
 
Зростає зацікавленість аграріїв в інноваційних продуктах. Враховуючи потреби клієнтів, наш банк розвиває та впроваджує нові продукти. Наприклад, анонсований у вересні інноваційний продукт з агрострахування «Ваш урожай – наша турбота», розроблений у партнерстві з IFC, Syngenta та СК «АХА Страхування». Програма орієнтована на зміну філософії агробізнесу з точки зору страхування. Ми вважаємо, що це вагомий внесок у розвиток сільського господарства в Україні.
 
  • Яка роль цього продукту для розвитку агробізнесу в Україні?
Основна ідея продукту - навчити ринок користуватися перевагами страхування. В аграрному бізнесі погодні ризики - найбільш непередбачуваний фактор. Мінімізувати втрати компанії від такого ризику можна лише за допомогою страхування. Досвід інших країн довів це. У США рівень страхування посівів перевищує 80%, в той час як в Україні лише 5%. Цю ситуацію потрібно змінювати.
 
  • Як ви вивчаєте потреби ринку і ваших клієнтів? Які методи, інструменти використовуєте?
Ми регулярно цікавимося у наших клієнтів, які нові продукти, інструменти або процеси вони хочуть отримати. Наша агрокоманда 70% часу проводить «у полях», спілкуючись з клієнтами і партнерами, вивчає і готує аналітичні звіти, огляди ринку, проводить навчальні тренінги і бере участь в агроекспедиціях. У команді підтримки агробізнесу у нас не лише банкіри, а й фахівці з профільною агроосвітою, технічні експерти, аналітики. Ми активно використовуємо досвід інших країн групи Креді Агріколь та пропонуємо нашим клієнтам «ноу хау», впроваджені на зарубіжних ринках.
 
  • Як Ви вважаєте, чому клієнти йдуть до вас? У чому полягають ваші переваги?
Ми прагнемо бути банком-партнером для агроклієнтів, посилюючи взаємодію всіх ланок у ланцюжку доданої вартості - від виробника до продавця. Аналізуючи, що потрібно кожному з них, ми структуруємо продукти, створюємо і розвиваємо партнерські програми. Таким чином, допомагаємо клієнтам розвиватися і виходити на нові ринки.
 
  • Зараз спостерігається стрімкий тренд на інноваційні та цифрові рішення. Який зв'язок аграріїв та діджіталізації, інновацій?
Як частина глобальної економіки сільське господарство піддається впливу технологічних інновацій: використання GPS і сенсорних технологій, впровадження аналітичних систем, автоматизація обліку процесів та інше.
 
Подібних рішень агроклієнти очікують і від банків. Завдання банківської системи - надати якісні інноваційні цифрові продукти і сервіс. Це один із пріоритетів банку на наступний рік.
 
В Україні Креді Агріколь прагне наслідувати досвід французьких колег і бути в числі ключових гравців на ринку інноваційних продуктів.
   

Cхожі статті

Вийшов з друку "Щоденник агронома 2016"
Байєр Бізнес Плюс: комплексна оцінка та рекомендації щодо підвищення ефективності бізнесу агропідприємства
«Точка росту» — відлік успіху
Вийшло з друку видання "Агрономія сьогодні". "Здоров'я рослин: КУКУРУДЗА"
Вийшло з друку видання "Агрономія сьогодні". "Здоров'я рослин: ОЗИМІ ЗЕРНОВІ"
Вийшло з друку видання "Агрономія сьогодні". "Здоров'я рослин: РІПАК"
Вийшов з друку "Щоденник агронома 2017"