Актуальна розмова

Глобальне потепління нині у всіх на слуху. Вчені ламають списи з приводу того, чи є лише антропогенний чинник цьому причиною. Футурологи гадають, що зміни клімату несуть нам у перспективі. А фермер розв’язує проблему погодних викликів, аналізуючи та ухвалюючи правильні рішення стосовно того, що бачить на своєму полі нині.
Щоб зрозуміти тенденції «завтра», варто придивитись до провідних компаній сьогодні. Костянтин Шитюк, заступник директора Агробізнесу з виробництва компанії Kernel розповів про погодні ризики, кадри та інновації.
Перед початком посівної, зважаючи на торішній посушливий сезон, аграрії зважено підходять до планування своїх рішень: як бути, що сіяти, щоб не прогадати, і як спрогнозувати погоду на новий сезон? 
Попри молодий вік, Вадим уже зарекомендував себе як ефективний менеджер. Адже за його плечима переведення моделі підрозділів компанії з пострадянської площини на сучасну системну структуру, впровадження диференційованого підходу до агровиробництва тощо. Чому стара практика в агробізнесі вже не працює?
Андрій Брензович більше як рік тому очолив молочний напрям у Групі компаній VITAGRO. Він один із небагатьох, хто вважає, що молочне скотарство може бути прибутковим, ба більше — високоефективним і технологічним бізнесом. За 15 років роботи в галузі переконався — тільки системна робота у всіх напрямах дозволяє досягти високого економічного…
Цієї весни можна впевнено сказати: зміни клімату в Україні відбулися, ми це відчули. Доки уряд готує постанову про компенсацію збитків фермерам, що постраждали від посухи, є господарі, які попри всі виклики успішно працюють і вже нині закладають фундамент на майбутнє, основою якого є збереження ґрунтів.
Уся аграрна спільнота світу перебуває перед глобальними викликами. І тут йдеться не тільки про зміни клімату, а й про технічні та технологічні інновації, розвиток штучного інтелекту та поширення автоматизації.
ADAMA працює у більш ніж 120 країнах світу. Нещодавно ADAMA увійшла до складу Групи компаній Сингента (Syngenta Group Co.). Чому це відбулося і як вплине на життя наших аграріїв? За відповіддю на ці та інші актуальні питання агроcфери журналісти видання «Агробізнес Сьогодні» звернулися до генерального директора ТОВ «Aдама Україна» Дмитра…
20 років успішної роботи на українському агроринку — це велика справа.  Компанія «Украгроком» впевнено пройшла цей шлях і не зупиняється на досягнутому. Навпаки, робить чіткі кроки вперед: переводить усе виробництво препаратів бренду «Грінфорт» із Китаю до Європейського Союзу та трансформується всередині. Про нові продукти та європейських партнерів, про команду професіоналів…
До відкриття ринку землі лишилося ЧИТАТИ

18628 w banner Quantis SKh 21 300x400 1636975961972

Please publish modules in offcanvas position.