altНаталка ГРИЦАК, спеціально для "АС"
 
Оптові сільськогосподарські ринки
Оптовий продаж сільськогосподарської продукції є досить поширеним у світі і має цілу низку переваг. По-перше, оптовий продаж дозволяє вирішити проблему браку часу та транспорту у фермера. Вся продукція реалізується за один раз або декількома великими партіями, при цьому продавець відразу отримує чималу суму і, відповідно, може інвестувати її у нову технологію чи техніку. Оптова закупівельна ціна, звичайно ж, нижча, ніж роздрібна, але багато фермерів погоджуються на неї і вважають цей метод продажів найкращим для себе.
Оксана МІНАКОВА, спеціально для "АС"
В одному з минулих номерів уже розповідалося про просування агрокомпанії. Ми вже обумовили теоретичні аспекти цього процесу, сьогодні поговоримо про речі практичні - інструменти PR-менеджера і про те, як ними користуватися.
altНаталка ГРИЦАК, спеціально для "АС"
Відсутність у дрібних та середніх фермерів постійнодіючих каналів збуту - тема достатньо проговорена. І хто хоч трошки на ній знається, розуміє, що організовані канали збуту «дрібним» практично недоступні. При чому чим далі від великого міста, тим не доступніші. Звичайно, можна багато говорити про те, щоби мала зробити держава і як би вона мала попіклуватися про дрібних сільгоспвиробників. Проте в світлі останніх подій, про це говорити щонайменше немає змісту. Всі ми прекрасно розуміємо, що спасіння потопаючих - справа рук самих потопаючих, а, відтак, спробуємо напрацювати якісь варіанти без оглядки на сторонню поміч.
Оксана МІНАКОВА, спеціально для "АС"
З громадською думкою не рахуються,
її прораховують.
(NN)
 
Унція репутації 
вартує фунт роботи. 
Жарт американських піарників
 
Нині більшість агрокомпаній опираються у конкурентній боротьбі на свій явний, себто передусім ресурсний, потенціал. Земля, техніка, виробничі потужності - це все, безумовно, дуже добре. Але якщо завтра на ринок зайде фінансово потужніша бізнес одиниця та ще із поважним досвідом у цій сфері, то що вартуватимуть конкурентні переваги, засновані, скажімо, на кількості великої рогатої худоби? Небагато. 
altНаталка ГРИЦАК, спеціально для "АС"
Екологічні товари і послуги - ідея зовсім не нова, а просто добре забута. У докризові часи вона активно пропагувалася і мала всі шанси на розвиток, але потім грянула криза 2008-го і про «зелені» ідеї всі забули. Основна стратегія - «лідерство за ціною» - дешево і сердито. Проте, як показують дослідження, споживачі «зелені» ідеї продовжують успішно сповідувати. І навіть більше, вони готові доплачувати за екопродукт і всіляко підтримують компанії, які дотримуються близької їм екофілософії. Передовсім фінансово, роблячи вибір на користь продукту саме цих компаній. І тут пора серйозно долучитися відділам маркетингу.
Агромаркетинг - Середа, 06 листопада 2013 15:35

Досвід кооперації

Або як спільною працею можна не лише врятувати село, а й вийти на міжнародний рівень

Тарас ТЕРНІВСЬКИЙ,
Національний прес-клуб з аграрних та земельних питань
В Україні діє близько тисячі сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів. Один із них успішно працює в Кременецькому районі Тернопільської області. Його назва - «Лосятинське молочне джерело». Досвідом кооперативу ділиться керівник Микола НОВОСАД.
altНаталя КУЗЬО, спеціально для "АС"
«Зібрати максимум інформації, запастися терпінням, робити все з любов’ю, скласти продуманий бізнес-план і дотримуватися його, а також не боятися експериментів» - такі п’ять основних порад молодим садівникам і тим, хто тільки планує зайнятися садівництвом, дає Галина Мітітелу - садівниця з Львівської області, агропідприємство якої є унікальним прикладом ведення комерційного садівництва. І не лише тому, що жіноче фермерство в Україні - це вже рідкісне та унікальне явище, а й тому, що пані Мітітелу обрала не традиційне садівництво, в основі якого яблука, а спеціалізоване фермерство з вирощування слив.
Наталя КУЗЬО, спеціально для "АС"
Про програму сертифікації GlobalG.A.P. європейські виробники продуктів харчування знають давно і активно нею користуються. Їхні колеги з України тільки починають знайомство з нею, саме тому з’являється чимало питань та незрозумілих моментів. Основне - це знати, навіщо сертифікувати свою продукцію, які переваги можна отримати завдяки цьому сертифікату та яким має бути підприємство за стандартами GlobalG.A.P.
М. В. ПОДЛЄСНИЙ
С. П. ЧИПЛЯКА
Кіровоградська державна сільськогосподарська дослідна станція ІСГСЗ НААН
Особливості економіки й організації виробництва кормів та годівлі дійного стада ВРХ
altУкраїнці вже давно звикли рівнятись на когось - або на Росію, або на Захід - для того щоб зрозуміти, наскільки ми кращі від інших. Позиція, теоретично, правильна. Але за однієї умови: щоб грамотно порівняти себе з кимось, потрібно мати практичне підґрунтя і добре усвідомлювати реальний стан речей, аби правильно встановлювати ті ідеали, на які потрібно рівнятись. Для того щоб виявити найцікавіші тренди розвитку аграрного ринку в різних країнах, ми звернулись до досліджень компанії KleffmannGroup.

Наші видання

Please publish modules in offcanvas position.