Попри зручне географічне становище, в Україні ще досить на низькому рівні в якості транспортних коридорів використовуються водні артерії. Нажаль, і в цьому питанні бізнесу без залучення держави не обійтися – потрібне днопоглиблення річок, низка дозвільних документів та правових рішень і багато чого іншого. Проблема потребує термінового вирішення, бо перерозподіл зернових потоків на річки зможе хоча б частково полегшити жорсткий пресинг, який зараз відчуває УЗ.
Проблеми із вагонами, постійно зростаючі тарифи, простої, корупція – все це змушує аграріїв шукати нові шляхи для вирішення питань зберігання та логістики власної продукції. Згідно останніх статистичних даних у 2018 році кількість перевезеної агропродукції залізницею зменшилась на 6%, а річковим та автомобільним зросла на 3% кожним із видів відповідно.
Окремо стоїть критична ситуація із станом українських доріг та автоперевезеннями. Норми навантаження на автомобіль зменшено, і контроль ваги весь час посилюватиметься. Хто буде нести відповідальність за перевищення ваги, на кого покладатимуться штрафні санкції і що робити власнику зерна аби не втратити свою продукцію та вчасно виконати контракт – це ті аспекти на які ми спробуємо звернути вашу увагу 24 квітня на IV Аграрній Конференції "Логістика та склад 2019".
Під час конференції будуть підняті для обговорення наступні питання: