П’ятниця, 8. Червень 2018, 09:00
Перегляди : 428

Скільки грошей компанія має витрачати на маркетинг?
Які засоби просування є найефективнішими?
Що краще: традиційне або онлайн-просування?
Учасники:
маркетологи, комерційні директори, керівники компаній-постачальників с/г техніки, запчастин, насіння, добрив, ЗЗР (представництва та регіональні дилери), організатори виставок та днів поля, представники видавничих агенцій та онлайн платформ, розробники сайтів та мобільних застосунків, SEO-компанії, дослідницькі, консалтингові та піар-агенції, експерти галузі.
Програма:
1. Скільки грошей витрачає компанія на маркетинг.
2. Ефективність та рейтинг засобів просування.
3. Позиціонування бренду та компанії, унікальна торгова пропозиція.
4. Чи витримають маркетингові бюджети таку кількість виставок? Дні поля як альтернатива регіональних виставок.
5. Друковані видання проти онлайн-платформ. Одні «вмирають», другі «розквітають»?
6. Тренди онлайну. Сайти, SEO, соціальні мережі, мобільні застосунки.
7. Аналіз комунікацій та піар-кампаній. 8. Управління репутацією. Як керувати конфліктами в інформаційному просторі.
Ціна участі:
- 2 000 грн для постачальників с/х техніки, запчастин, насіння, добрив, ЗЗР.
- 3 000 грн для постачальників послуг.
Ціна реклами:
- 2 000 грн для рекламного банера.
- 2 000 грн для розповсюдження рекламного матеріалу.
- 3 000 грн для рекламних доповідей.
Реєстрація:
https://goo.gl/forms/FB9TnMPJ1kOUG8eH2