Azurit 9 повертається в Україну — на початку квітня компанія Lemken разом зі своїми офіційними дистриб’юторами розпочала новий демотур першої у своєму портфелі сівалки подвійного висіву. Охочих випробувати її на своїх полях знайшлося чимало — загалом понад 20 господарств.
Застосування міжрядного культиватора IRIS з одночасним унесенням рідких чи сухих добрив у прикореневу зону рослини та системою автоматичного підрулювання дало змогу істотно підвищити показники рентабельності виробництва в десятках вітчизняних агрокомпаній.
Сезон 2019–2020 років здивував навіть бувалих у бувальцях – таких погодних вибриків не очікував ніхто. Не оминули вони й поля з демо-ділянками Limagrain у Вінницькому районі. Тут пшеницю посіяли аж 20 жовтня і вирощують за економічно доцільною технологією. Але станом на кінець червня вона має вигляд на 8 т/га: заввишки 90см, чисте листя, насичений зелений колір і здоровий колос.
«Скільки випало опадів? Цього року, можна сказати, що їх не було в принципі: сукупно 8 мм з 1-го березня. Торік із 1 березня до 1 грудня в нас випало 147 мм, половина з яких була по 2–3 мм. Фактично ми нині намагаємося жити в умовах тотальної посухи, тому класичні підходи до землеробства вже не так підходять», — сказав заступник директора ТОВ «Нива-Союз» (Миколаївська обл.)
Більше року компанія «Бізон-Тех», що входить до складу BKW Group та є одним із лідерів на ринку насіння, ЗЗР та добрив, розпочала роботу і на ринку сільськогосподарської техніки – продаж та сервісне обслуговування. Зокрема, сьогодні «Бізон-Тех» є офіційним дилером бренду Massey Ferguson корпорації AGCO компанії Precision Planting, яка розробляє устаткування для сівалок, та німецького виробника AMAZONE. Під час виставки Agritechnica-2019 у Ганновері ми разом із делегацією компанії «Бізон-Тех» відвідали стенди названих фірм, аби на власні очі побачити інноваційні новинки та рішення, які вже незабаром наші аграрії зможуть мати в Україні.
На Agritechnica-2019 компанія Trimble представила низку нових технологій. Декілька з них мають непогані шанси зацікавити український ринок. Це — дисплей GFX-350™ і навігаційний контролер NAV-500™, нове покоління системи точкового обприскування WeedSeeker 2, а також цікаве доповнення системи активного управління обладнанням DynaTrac® .
Цьогоріч компанія Bednar FMT презентувала більше десятка нововведень: як модернізованих машин, так і цілковито нових моделей. Деякі з них ще перебувають на передсерійній стадії виробництва, але більшість уже доповнила пропозицію компанії на 2020 рік. Звичайно, це стосується і українського ринку, для якого Bednar FMT має чималий продуктовий портфель.
Ринок органічної продукції у світі впродовж останніх 20 років демонструє безперервне зростання на 5-15%, що, зокрема, відкриває можливості для виробників насіннєвої продукції. Saatbau Linz, австрійська селекційна компанія, виробник насіння сортів і гібридів близько 80 сільгоспкультур, має намір сповна використати їх.
Українські аграрії вже протягом п’яти років успішно користуються низкою продуктів Ocean Invest. На ринку компанія пропонує понад 30 препаратів для захисту різних культур. Одне з пріоритетних завдань — надати нашим агровиробникам доступну й ефективну систему захисту соняшнику. Масштабний День поля на Полтавщині цього літа показав, як це реалізується на практиці
Застосування міжрядного культиватора IRIS з одночасним унесенням рідких чи сухих добрив у прикореневу зону рослини та системою автоматичного підрулювання дало змогу істотно підвищити показники рентабельності виробництва в десятках вітчизняних агрокомпаній.
Azurit 9 повертається в Україну — на початку квітня компанія Lemken разом зі своїми офіційними дистриб’юторами розпочала новий демотур першої у своєму портфелі сівалки подвійного висіву.
20 років успішної роботи на українському агроринку — це велика справа. Компанія «Украгроком» впевнено пройшла цей шлях і не зупиняється на досягнутому. Навпаки, робить чіткі кроки вперед: переводить усе виробництво препаратів бренду «Грінфорт» із Китаю до Європейського Союзу та трансформується всередині. Про нові продукти та європейських партнерів, про команду професіоналів «Украгроком» та цінності, які важливіші за гроші, ми поспілкувались в ексклюзивному інтерв’ю із генеральним директором «Украгроком» Валерієм Плічко та директором із маркетингу Євгенією Плічко.