Якщо держава допустить приватну тягу на ринок аграрних перевезень, постане питання: де взяти локомотиви? Чи здатна Україна випускати тепловози й електровози у кількості, необхідній для логістики аграрного бізнесу? І чи готові іноземні інвестори вкладатися у виробництво залізничної тяги?
Спробуйте спитати в будь-якого аграрія: чого йому бракує для щастя? Відповідь буде майже однозначною: «От грошей би трохи!». Сучасне агровиробництво доволі витратне, а його сезонний характер періодично псує настрій виробникові роздумами про те, де взяти коштів для проведення весняних чи осінніх польових робіт.
Картоплярство є однією із найбільших за обсягами виробництва галузей аграрного сектору економіки України. Щорічно виробництво картоплі становить 20–22 млн т. Перспективи сталого розвитку галузі в найближчі роки залежатимуть від того, чи зможе вона повною мірою реалізувати власний експортний потенціал.
Генеральна Асамблея ООН наприкінці минулого року затвердила: Всесвітній день бобових відзначатиметься щорічно 10 лютого. Першою цю дату відсвяткувала Україна.
Ринок тепличних овочів є одним із важливих сегментів вітчизняної агропродовольчої системи та потенційно має значні перспективи в частині забезпечення раціональних потреб споживачів і розвитку експортоорієнтованого його напрямку.
Про розвиток органічного ягідництва у світі та Україні зокрема погодився розповісти «Агробізнесу Сьогодні» Сергій Галашевський, директор органу сертифікації — компанії «Органік стандарт».
Тенденції, сформовані в світі на агарному ринку, відразу віддзеркалюються у нас. Україна — вже давно не ізольований ринок, і вона плавно інтегрується у світову товарну сітку, в тому числі з групи насіннєвих.
Аграрний імпорт займає порівняно незначну частку в структурі зовнішньоекономічного товарообігу, однак все ж таки потребує додаткової експертної уваги з огляду на наявні можливості його заміщення за рахунок розвитку власного виробництва окремих товарних позицій.
Ринок пестицидів останніми роками суттєво зріс з огляду на збільшення внутрішнього попиту та пропозиції як від іноземних компаній-виробників, так і вітчизняних.
Аграрний експорт за останні роки став потужним драйвером розвитку вітчизняної економіки, що генерує фінансовий ресурс країни для впровадження інновацій та сучасних технологій в агробізнесі.
Земельне питання залишається для українців одним із найболючіших. Земля досі є предметом пристрасних жадань багатьох, бо вона часом родить не лише пшеницю або ріпак, але й доволі грубі гроші. «Тримайся землі — вона не зрадить і не продасть!», — радив авторові керівник одного з агропідприємств Черкащини ще на початку 90-х…
Українській агропродукції вже стає тісно в межах Старого світу. Новий напрямок експорту, який вже активно освоюється агротрейдерами — ринки США та Канади. Проте туди не повезеш яблука фурою або мед з олією поїздом…
Використання матеріалів і новин із сайту видання «Агробізнес Сьогодні» дозволяється лише за умови посилання наagro-business.com.ua. Для новинних та інтернет-видань обов'язковим є пряме, відкрите для пошукових систем, гіперпосилання у першому абзаці на процитовану статтю чи новину.